Vyřizování stížností a řešení sporů

Vyřizování stížností a řešení sporů

Pokud by se vyskytl nějaký důvod k Vaší nespokojenosti v souvislosti s naší činností zprostředkování
pojištění, sdělte nám jej písemně v listinné podobě na adresu: IS Group, spol. s r.o., Okružní 2162,
288 02 Nymburk nebo elektronicky na elektronickou adresu stiznosti@isgroup.cz. Alternativně se
také můžete obrátit na orgán dohledu v pojišťovnictví: Česká národní banka, Na Příkopě 28, 115 03
Praha 1; www.cnb.cz. Případné spory vzniklé v souvislosti se zprostředkováním pojištění, které se
nepodaří vyřešit k Vaší spokojenosti přímo s námi, můžete řešit prostřednictvím: České obchodní
inspekce, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1; www.coi.cz anebo Kanceláře Ombudsmana ČAP, v rámci
mimosoudního řešení sporů nebo prostřednictvím podání žaloby k místně a věcně příslušnému
soudu.

Mailem nás můžete kontaktovat na stiznosti@isgroup.cz.